lauantai 21. huhtikuuta 2012

Pullantuoksuinen äiti

Tänään ruokaa laittaessa alkoi tehdä mieli jotain hyvää. Pikainen tarkistus komeroihin ja eikun taikinat tulille! Nyt on pakko painottaa, etten todellakaan ole mikään pullantuoksuinen taikinataikuri. Mutta tänään tuli niin pakottava pullantarve, että unohdin tämän tosiasian tyystin ;o)

Vaihe 1, taikina
 ... tässä vaiheessa mulla yleensä menee metsään ja koko projekti on pilalla.

Vaihe 2, Kokkolan tummun keräämiä 'hyviä mustikoita'

Simsalabim!
Taikinatonttu kävi varmaan salaa korjaamassa mun vaiheessa 1 tekemät virheet, koska lopputulos oli todellista HERKKUA!


Pikku Siisseli totisena aamulla lähdössä uintitreeneihin ... klo 07.20 eli melkein yöllä.

2 kommenttia:

  1. Nam, näyttää herkulliselta tuo piiras! Itse olen koittanut vähän himmailla leipomisten kanssa kun pitäis saada nää vauvamakkarat (ja syödyt) pois, mut vielä joku aika sitten keksin leipomuksen, oli aineksia kaapissa tai ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en todellakaan yleensä leivo muuta kun sämpylöitä, mutta tänään vaan äänet mun päässä käski tekeen tuon mustikkapiirakan. Ja oli se kyllä hyvää!

      Poista