tiistai 27. maaliskuuta 2012

Kakkavaippoja ja kalakiisseliä

Olisi taas tiistai ja tyhjä päivä kalenterissa .... mikä tyhjä päivä?! Joka päivähän mulla on tyhjä päivä näin mammalomalaisena. Miten mä muistelin, että Ellimaikin kanssa kotona ollessa mulla olis ollut paljon enemmän merkintöjä kalenterissa ja silti aika kävi pitkäksi :o/ Ehkä mä olen unohtanut merkitä kaikki 'tärkeät' menot kalenteriini? Neuvolakäyntejäkin tuntuu olevan nykyisin harvemmin kuin silloin 13 vuotta sitten. Tosin nämä harvatkin käynnit riittävät meille pikku Siisselin kanssa ihan mainiosti. Rokotukset haetaan mielellään ja onhan se kiva kuulla millä 'käyrillä' sitä huidellaan, siinäpä se tärkein anti. Ehkäpä meidänkin kalenteri alkaa pikkuhiljaa täyttyä, kun lauantaina alkaa vauvauinti. Kevätaurinkokin suorastaan kutsuu kaupungille pörräilemään ja helpompihan sitä on lähteäkin, kun ei enää tarvitse moneen kerrokseen pukeutua.


Tämän päivän kohokohdaksi, lähes kalenterimerkinnän arvoiseksi toimitukseksi, aion kuitenkin pyöräyttää kolmen kalan kalakeiton ihan alusta pitäen, liemestä alkaen. Hulluttelisikohan sitä ja avaisi ihan valkoviinipullon siihen seuraksi? Pakkohan se on avata sitä kalalientä varten, joten menköön nyt sitten ruokajuomanakin ;o)

Kuva lainattu
Kuva lainattu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti