lauantai 8. syyskuuta 2012

Vapise Victor Barsokevitsch!

"Hei, olen Lillukka ja mulla on ollut järkkäri noin 2 vuotta. Olen kuvannut pääasiassa ainoastaan automaattiasetuksilla. Osaan siis myös vaihtaa manuaalille. Kun ensimmäisen kerran tein sen vahingossa, luulin armaan kamerani menneen rikki. Insinööri osasi 'korjata' sen. Kuvaan tosi paljon eli siis monta kuvaa aina kerrallaan samasta kohteesta ... kyllä niistä joku aina onnistuu."
 

 Eli nyt se sitten alkoi, mun valokuvausopinnot. Vietän täste'edes perjantai-iltani Jaakon (ja Ansan) kanssa. On siellä pari muutakin, mutten muista niiden nimiä. Haittaakse? Ei mun niitä tartte kuvata. Jaakko on tosi tiukka ope, kielsi multa automaatin käytön heti ekalla kerralla. Olis varmaan lukinnut se manuaalille, jollen olis kertonut meidän Siisselistä. Sitä kuvatessa on edelleen pakko käyttää joko automaattista sarjakuvausmoodia tai yleisanestesiaa. Joulukuussa saan todistuksen, stipendin ja ehkä hymytyttöpatsaan. Keväällä pidän ehkä näyttelyn . Vapise Victor Barsokevitsch!

Ensimmäiset kuvat manuaalilla otettuna ovat Matti Nykästä lainatakseni vielä 'vähän niin ja näin'. Huomaatteko, viimeisissä kuvissa alkaa olla hivenen tarkkuutta? Jokohan ens kuussa sais selvää jopa kuvan kohteesta?









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti